boekhoudingBoekhouding

Delta-Raad staat u bij in de administratieve en boekhoudkundige organisatie van uw onderneming. Dit omvat:

  • Verwerking van aan- en verkoopfacturen alsook de financiële verrichtingen.
  • Opstellen van balans of resultatenrekening.
  • Opvolging van uw boekhouding.
  • Opstellen tussentijdse rapporteringen.
  • Bespreking van de resultaten.
  • Advies geven bij het opmaken van verkoopfacturen en algemene verkoopsvoorwaarden.

 

Facturatie en boekhouding zonder tijdverlies

Tevens heeft u de mogelijkheid uw aan- en verkoopfacturen en financiële verrichtingen zelf te verwerken. Ons kantoor werkt samen met Kluwer Vero, via hun pakket Eva-Online wordt de mogelijkheid geboden uw verrichtingen online te verwerken. Op die manier kunnen wij uw boekhouding online raadplegen en het fiscale luik voor u behandelen.

 

DELTA-RAAD, UW ERVAREN BOEKHOUDER

Wij helpen u doorheen de administratieve rompslomp waarmee u dagelijks
geconfronteerd wordt, zodat u zich ten volle kan focussen op uw eigen activiteiten. Als starter van een eigen bedrijf begeleiden wij u bij alle formaliteiten die noodzakelijk zijn voor het opstarten van uw nieuwe zaak, zodat u snel aan de slag kan gaan.

Wij zorgen voor een correcte toepassing van de BTW wetgeving en het invullen van uw BTW aangiften.
Ook voor de belastingaangifte van uw vennootschap of eenmanszaak zijn wij steeds op de hoogte van de laatste wetswijzigingen, zodat wij deze aangiften voor u geoptimaliseerd kunnen invullen.
Wij geven niet alleen advies met betrekking tot BTW en belastingen, wij analyseren ook samen met u uw jaarrekening, met als doel het verhogen van de rentabiliteit van uw onderneming.